Saturday 30 March 2013

Belajar di mesir dan south afrika..

Suasana di afrika
Nahmaduhu Wanusolli Ala rasulil Kareemmm...



bagi penuntut ilmu agama , bagi pencinta agama , yang sudah kebingungan tak tau nak bertalaqqi kat mane , ada berita baik untuk korang semua , kat bawah ni ana bagi link kat korang semua , yang akan melunaskan segala niat korang , tapi hakikatnya Allah yang mudahkan semua perkara...so kalau nak belajar kat mesir dan south afrika , terutamanya yang nak belajar kitab2 a.s.w.j dan nak sambung degree pon bole..usha2 la page ni..

1. https://www.facebook.com/alazharmesir

2. 
https://www.facebook.com/AbuSyafiq1

Moga niat korang Allah terima..

ingat...

" Agama ni Allah akan beri pada siapa yang betul2 nak je "

di samping itu , korang share2 la kat membe korang, dan jangan lupa doakan ana , yang betul2 nak pi sane , tapi apakah daya...T.T...Allah tak izinkan...InsyaAllah lepas degree...

ana tanye ustaz yang in charge benda ni..dia kabo.. sape nak bertalaqqi saje pon boleh ...jadi , selagi ulama2' a.s.w.j masih dikekalkan oleh Allah s.w.t di atas muka bumi ni...korang pi la berguru dengan diorang, bukannya asal ade masalah pasal agama je , pi tekan pakcik go0gle..wallahualam..
sape nak bawak bini sekali pon bole, baru syok pi sane , lagipun kat sana ada suasana agama...

Doakan ana hamba yang jahil dan hina ini yang takde ilmu agama langsung di dada...

YANG PENTING...SAMPAI SAMPAI KAN PADA SEMUA ORANG..

camne nak timbulkan minat pada agama...tak lain tak bukan selalu hadir majlis ilmu dan selalu berdamping dengan ulama' (bukan ulama' jadian , tapi ulama' yang betul2 )...mintak mereka doakan kita...

sejujurnya hatiku sudah tertaluk dengan ilmu agama...moga Allah mudahkan..

2 comments:

  1. enta! doa kan ana jugak ye smpai kt sane. Allah je tau keinginan kt hati. klu d izin kan,teringin nk pegi dgn enta sbnr ny. spe ana? edc~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah..moga Allah terima niatnya...

      Delete

aku hargai sape yang komen...haha