Monday 3 March 2014

Keluar masturat

Seronok saat bawa isteri berdakwah dan belajar di jalan Allah dengan adab sunnah dan lemah lembut..

Bila kita dalam perjalanan kita pegang tangan isteri terutama bila mereka pakai purdah. Buka pintu kereta untuk mereka. Bila mereka nak masuk rumah kita tolong ambil kasut mereka dan susunkan atau beri mereka. Bila nak keluar kita tolong pegang tangan mereka kembali dan buka pintu kereta. Macam permaisuri atau puteri raja kahwin. Nikmat pegang tangan dengan rasa sayang dan hormat yang tinggi.

Kita buat program bersama lelaki di masjid. Wanita berdakwah sesama wanita yang dikumpulkan seramai mungkin dalam rumah. Hidupkan rumah dengan suasana dakwah, ta'lim, ibadah dan khidmat..

Setiap hari berjumpa tanya soalan. Abang sayang awak kerana Allah. Sayang belajar apa hari ini?

Sayang belajar sifat sahabat rhum sehingga Allah Redha pada mereka.................

Lepas tu sayang belajar masak itu dan ini..juga ada akak tu ajar cara layan suami supaya Allah sayang. Picit-picit suami..

Sayang juga dakwah seorang akak ni. Dia ada masalah. Sediakan supaya jaga amalan ta'lim rumah dan bangun tahajud insyaAllah masalah yang berat jadi ringan..

Abang pula hari ni dakwah sekumpulan remaja lepak sambil rempit. Sayang bangun tahajud tolong doakan....

Rindu ke dalam sibuk belajar agama..Rindu bertambah kerana Allah., tapi sangat seronok tengok semua wanita di sini sibuk dengan belajar ilmu dan solat sunat, baca Al-Quran, dan menangis...

Sayang menangis tak? menangis antara kita dengan Allah. Tapi mustahil tak menangis kerana Nabi saw yang tiada dosa pun menangis...

Ok nanti sayang doakan abang yer..sama2 kita berdoa hidayat umat seluruh alam sampai kiamat....
Indahnya.perbualan yang menuju pada Allah..Apa erti hidup ini tanpa mencintai Allah. Saat dirakamkan oleh setiap orang yang meneruskan dakwah setelah berkahwin-copyt dari ebit lew

aku comment
[ pehhhh ustaz, ni x saba nak kuar masturat ni..hehehehehehehe]

azam umur 25 nak kawin, walaupun time tu insyaAllah tu kat afrika, aku nak kawin jugak.....nak kuar masturat!!!!!ummi dah bising aku nak kawin bila, kalau belajar pi afrika, aku jawap, ada rezeki umur 34 la,..ummi cakap time hg pi sana pun boleh kawin kan....hehehehehe......green light tu...:)

cover2~~ behave~~behave
 O~o

1 comment:

  1. Innshaaaallah.. petang ni akan sy akan keluar masturat. Bersama suami dan ayah dan ibu mertua. InnshaaAllah

    ReplyDelete

aku hargai sape yang komen...haha