Tuesday 17 September 2013

Tragedi mesir...

Segala Puji Dan Puja hanya layak bagi Allah Tuhan Semesta Alam, Dia yang telah mengaturkan segala-galanya, Segalanya hanya dalam perancangan, Semua nya telah tertulis...

Seperti segalanya telah terjawab, menceritakan tentang keadaan di mesir dan di negara-negara arab..teringat bayan dari seorang maulana dari negara arab...

" Orang arab harini telah hina diri mereka sendiri, ingat!!!! Allah muliakan orang arab dengan kerja dakwah, arab hebat dengan kerja dakwah!!!buktinya lihat zaman sahabat nabi r.hum...

Pasti bayan ini amat keras, sehinggalah penterjemah maulana dari indonesia menangis ter esak-esak sebelum menterjemah bayan ini.....

Tapi segalanya seperti telah terjawab, yakinlah bahawa apa yang berlaku di negara2 arab, semuanya ada kaitan dengan kemunculan dajjal, pelantikan imam mahdi, turunnya isa a.s...dan berdasarkan apa yang mereka yang aku percaya, masanya hampir tiba...

Aku pun tak sedia lagi, dengan amal tak jaga, quran tak jaga, zikir tak jaga, tapi aku harap Allah selamatkan aku dari fitnah dajjal, fitnah wanita, dan fitnah dunia....dan harap Allah tidak temukan aku dengan dajjal laknatullah...:(...

Seperti petunjuk dalam mimpi aku...manusia berbondong2 ke suatu tempat...sangat ramai dan sangat padat....ya Allah, ngeri sungguh.....

Segala konspirasi dajjal telah berjaya...dan menurut sebahagian ulama'... kuasa besar dajjal akan bertukar dari amerika syarikat ke negara israel....kuasa besar akan bertukar ke israel....itulah menurut sebahagian ulama'..ia bermula dari british pada zaman perang2, sekarang di amerika dan akhir sekali di israel...

Moga Allah kuatkan kaki kita semua...:)

Nota kepala : aku sedih dan hiba dengan sifat mereka yang suka menghalang manusia dari terus berubah, kalau ye pun tak suka mereka amalkan agama, jangan lah halang mereka untuk amal agama, kecelakaan yang besar bagi mereka yang halang orang lain ke arah kebaikan...

Kopi dari laman fb aku..
Kerana nila setitik rosak susu sebelanga....

Moga Allah ampunkan aku dan mereka dan moga Allah betulkan salah paham mereka yang baru nak belajar2...

Moga Allah temukan mereka dengan manusia yang ikhlas berjuang meninggikan kalimah Lailahaillallah yang mulia ini..

Pilihlah mereka ya Allah , kerana hidayah dalam genggamanMu....

No comments:

Post a Comment

aku hargai sape yang komen...haha